top of page
I_piętro_od_strony_toalet.JPG

CENTRUM KULTURY ZAMEK W POZNANIU

Opis działań reklamowych:

 

• Uruchomienie kampanii internetowych – Social Ads, Google Ads oraz ich optymalizacja:

a) Google Ads – stworzenie reklam wideo w serwisie YouTube oraz reklam graficznych

w sieci reklamowej.

b) Social Ads – stworzenie reklam graficznych oraz wideo w serwisach Facebook oraz Instagram.

• Stworzenie identyfikacji wizualnej dla reklam

• Stworzenie filmów promocyjnych – 15 s, 30 s oraz 3-5 minut.

• Zidentyfikowanie grup odbiorczych dla kampanii o zasięgu lokalnym (Poznań i okolice),

a także zasięgu ogólnopolskim.

• Tworzenie tekstów do postów reklamowych.

 

Czas trwania:

15.06.2020-30.09.2020

 

Grupa docelowa:

Turyści przebywający na terenie Polski.

 

Cel kampanii:

Głównym celem kampanii było zasygnalizowanie turystom i lokalnym mieszkańcom otwarcia zachodniej części ZAMKU po renowacji i zachęcenie ich do odwiedzin instytucji.

Projekt w liczbach

9,5 mln

ODBIORCÓW KAMPANII

300 tys 

WYŚWIETLEŃ FILMU

3

MIESIĄCE TRWANIA KAMPANII

Galeria Projektu

bottom of page