FAQ

ODPOWIEDZI NA WASZE PYTANIA

O NAS

Czym wyróżnia się NOVITZKY GROUP na tle konkurencji?


W NOVITZKY GROUP inspirujemy ludzi oraz marki, aby stały się lepszą wersją siebie. Kładziemy nacisk na kompleksową obsługę Klienta, dzięki czemu uzyskuje on wsparcie specjalistów w jednym miejscu, których zaangażowanie i ścisła współpraca ma odbicie w zadowalających efektach końcowych naszej współpracy. Priorytetem naszych działań jest profesjonalne i indywidualne podejście do każdego przedstawionego zapytania.




W jaki sposób możemy rozpocząć współpracę?


Zapraszamy do kontaktu z nami przez media społecznościowe, formularz kontakowy, adres mailowy info@novitzky.pl lub telefonicznie +48 505 088 188. Nasi doradcy zaplanują spotkanie w celu omówienia szczegółów naszej przyszłej współpracy.




Jakie usługi świadczycie?


Świadczymy usługi z zakresu: -DIGITAL -PUBLIC RELATIONS -HUMAN RESOURCES -MANAGEMENT -CREATIVE -CONSULTING -CONCIERGE -EVENTS Po więcej szczegółów zapraszamy na dedykowane strony każdego działu znajdujące się pod adresem www.novitzky.pl




W jakich godzinach jesteście do dyspozycji klienta?


Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-20:00, jednakże, w miarę możliwości odpowiadamy na Państwa maile o każdej porze 7 dni w tygodniu.




Czy wystawiacie faktury?


Oczywiście, wystawiamy faktury VAT.




Czy trzeba być firmą aby móc z Wami pracować?


Oczywiście, że nie. Świadczymy usługi dla każdego kto chce zbudować od podstaw swoją markę osbistą, firmę, miejsce, czy też zorganizować wydarzenie. Pomagamy też w założeniu pierwszej działalności gospodarczej. Wszystkie nasze usługi są zawsze dostosowane do potrzeb klienta. Jeżeli masz więcej pytań - napisz na info@novitzky.pl




Na terenie jakiego kraju działacie?


Główna siedziba mieści się w Polsce (Warszawa), jednakże działamy nie tylko na terenie naszego kraju ale świadczymy też usługi w całej Unii Europejskiej jak i wybranych krajach Azji, Afryki oraz obu Ameryk.




Dlaczego na waszej stronie nie ma cennika?


Do każdego klienta jak i projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego też wyceny są przygotowywane według wytycznych klienta jak i uzupełnionego briefu, który klient otrzymuje po skontaktowaniu się z nami.





PUBLIC RELATIONS


HUMAN RESOURCES


EVENTS


CREATIVE

Czy tworzycie identyfikacje wizualną dla firm?


Oczywiście, że tak. Tworzymy od podstaw zbiór elementów budujących całościowy wizerunek firmy w oczach konsumentów. Jest to podstawowe narzędzie przy tworzeniu spójnego systemu komunikacji marki, który wyróżni ją w jakiś sposób spośród konkurencji i stanie się dla niej unikalnym znakiem rozpoznawczym. W zakres naszych działań wchodzi przygotowanie między innymi: -logo/logotyp; -kolorystyka; -krój pisma; -druki firmowe (m.in. wizytówki, papier firmowy, koperty); -księga znaku; -wygląd produktów oraz ich opakowań; -oznakowanie środków transportu (samochody ciężarowe i osobowe); -oznakowanie siedziby Twojej firmy i oznakowanie dróg komunikacji itp. -ubiór pracowników; -stoisko targowe i inne elementy ekspozycji; -szata graficzna materiałów promocyjnych itp.




Co to jest księga znaków i do czego jest mi potrzebna?


Księga znaków to opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Rozbudowana księga zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp).

Podstawowa Księga Znaku powinna powstać wraz z projektem logo. Księga Znaku obejmuje przeważnie 7 kart z elementami podstawowymi oraz kilka kart przykładów zastosowania logo.

Zawartość karty: -opis znaczenia logo lub logotypu -opis budowy logo lub logotypu -kolorystykę -pole ochronne wokół logo -warianty logotypu, wersje mono i achromatyczne -zestaw znaków firmowego kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości -przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.




Jak można odebrać zamówione produkty reklamowe?


Produkty reklamowe oferowane przez naszą Firmę można odbierać osobiście w siedzibie Firmy. Dostarczamy również poprzez wysyłkę kurierem. Można przysłać również swoją Firmę kurierską, lub zamówić wysyłkę bezpośrednio u nas. W wyjątkowych sytuacjach (duże zamówienia) i po wcześniejszych uzgodnieniach, dostarczamy zamówione prace swoim transportem.




Co to jest layout?


Layout służy do opisania układu graficznego reklamy prasowej, ulotki reklamowej, rozplanowaniu i podziału projektu strony internetowej i innych materiałów reklamowych. Zawiera projekt graficzny, w którym naszkicowane są i opisane wzajemne proporcje między nagłówkiem, sloganem, tekstem i ilustracjami, ich wielkością, kolorystyką, oraz sposobem wykonania.




Ile czasu trwa wykonanie projektu graficznego?


Wszystkie projekty są realizowane w kolejności zgłoszeń. Termin wykonania: do 14 dni od przyjęcia zgłoszenia. Przyjęcie zgłoszenia jest liczone od momentu zaksięgowania wpłaty za projekt na naszym koncie bankowym. Czas przygotowania projektu graficznego zależy od jego rodzaju i złożoności oraz od aktualnie prowadzonych prac.




Czy realizujecie zamówienia na foldery reklamowe?


Oczywiście, że tak. Przykładowe formaty folderów reklamowych jakie oferujemy: A6 do a7 A5 do a6 A4 do a5 A4 do DL A3 do DL 420/100 do 210/100 4210/210 do 210/210 594/210 do 297/210




Jakie działania marketingowe realizujecie?


Przykładowe działania: -Pozycjonowanie marki -Koncepcja kampanii reklamowej
-Content marketing -Opracowanie strategii działań content marketingowej -Uruchomienie własnego portalu tematycznego -Pozyskanie miejsc do publikacji
-Portale, blogi tematyczne: wyszukanie miejsc publikacji, negocjacje cenowe, kontakt z redakcjami
-Social media, Facebook -Kampanie w Google
-Opracowanie strategii działań w usługach firmy Google -Pozycjonowanie
-Brand Hero
-Kampania z postacią brand hero
-Działania PR
-Reklamy banerowe na portalach
-Działania na forach internetowych
-Reklama w telewizji
-Reklama w radiu





MANAGEMENT


CONSULTING

Czy prowadzicie szkolenia?


Oczywiście, że tak. Prowadzimy szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, motywacji, wystąpień publicznych jak i wielu innych tematów. Szkolenia odbywają się w siedzibie klienta lub wynajętych powierzchniach przystosowanych do danej grupy uczestników jak i tematu spotkania. W naszej ofercie są także szkolenia online dostępne pod adresem www.novitzky.pl/konsultacje-online.





CONCIERGE


DIGITAL

Czy zajmujecie się pozycjonowaniem stron www?


Tak, w naszej ofercie znajdują się działania zmierzające do poprawienia pozycji stron. Tworzymy procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych.




Czym się wyróżnia marketing mobilny?


To ogół działań marketingowych, które wykorzystują telefony komórkowe, tablety, komunikatory czy urządzenie PDA (palmtopy) do tworzenia relacji z klientem. Najczęściej posługujemy się telefonami komórkowymi. Wynika to z faktu, że obecnie są one w posiadaniu ponad 4 miliardów osób, co przekłada się na potencjalną dużą grupę odbiorców.




Co to jest audyt użyteczności?


Audyt UX to procedura służąca określeniu tego, jak bardzo przyjazny (łatwy do obsługi) dla użytkownika jest Twój serwis, strona www.




Ile czasu potrzeba na stworzenie strony www?


Czas przygotowania strony jest uzależniony od stopnia zaawansowania Twojeg projektu. Zwykle jednak trwa to około 14 dni. Po zamówieniu usługi i poznaniu Twoich potrzeb nasz doradca dokładnie przedstawi Ci harmonogram realizacji. Jeśli na czas dostarczysz nam wszelkich niezbędnych materiałów, usługa zostanie uruchomiona w błyskawicznym tempie.




Kiedy są widoczne pierwsze efekty pozycjonowania strony?


Dla każdej strony internetowej okres ten jest inny. Może trwać nawet do 6 miesięcy. Efekty pozycjonowania uzależnione są od wielu czynników mi.n. konkurencyjności fraz kluczowych, od historii domeny – czy była już pozycjonowana i jakimi metodami, od treści na stronie i nasycenia słowami kluczowymi aż po budowę serwisu – kod strony widoczny dla robotów Google.





Dane kontaktowe:

 

NOVITZKY GROUP


ul. Rzemieślników 6
03-684 Warszawa


+ 48 505 088 188


info@novitzky.pl

  • Facebook - NOVITZKY
  • Instagram - NOVITZKY
  • LinkedIn - NOVITZKY
160x75.png

© 2020 by NOVITZKY

NASZE USŁUGI:

DIGITAL

PUBLIC RELATIONS

EVENTS

CONCIERGE

CREATIVE

HUMAN RESOURCES

MANAGEMENT

CONSULTING