top of page
logo_mrpips_wektor_1-1.jpg

MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Opis działań reklamowych:

 

Przeprowadzono kampanię informacyjną o zasięgu ogólnopolskim w grupie docelowej 18 (kobiety/mężczyźni) w medium społecznościowym Facebook dotyczącą projektów wspierających kadry i mieszkańców Domów Pomocy Społecznej w związku z pandemią COVID-19 poprzez:

  • uruchomienie i obsługę promocji jednego posta MRPiPS uwzględniającego spot video i krótki tekst z linkiem do strony MRPiPS,

  • zakup mediów na potrzeby kampanii,

 

Czas trwania:

20-24.07.2020 r.

 

Grupa docelowa:

Cała Polska (kobiety i mężczyźni 18+).

 

Cel kampanii:

Dotarcie do jak największej liczby osób z informacją na temat wsparcia dla Domów Pomocy Społecznej udzielonego w ramach Funduszy Europejskich i budżetu państwa.

Projekt w liczbach

1,2 mln

ODBIORCÓW KAMPANII

800 tys

WEJŚĆ NA STRONĘ WWW

5

DNI TRWANIA KAMPANII

Galeria Projektu

bottom of page