top of page
LOGOOO - NOVITZKY (3).png

PUBLIC RELATIONS

NOVITZKY PR świadczy usługi związane z kształtowaniem wizerunku firmy i zdobywania zaufania ze strony klientów.

Monitorujemy i udoskonalamy sposoby w jakie firma kontaktuje się z docelowym klientem.

Wspomagamy naszych Klientów w sytuacjach kryzysowych ale przede wszystkim nasze działania zmierzają do zapobiegania im.

Nasi specjaliści zdobywali doświadczenie pracując dla wielu polskich oraz zagranicznych przedsiębiorstw, dzięki czemu posiadają bogatą wiedzę z zakresu działań public relations.

Jeżeli zależy Ci na wykreowaniu pozytywnego wizerunku Twojej Firmy i wiesz, że jest to kolejny krok do osiągnięcia sukcesu w biznesie - to NAPISZ DO NAS

Nasze specjalizacje:

CONTENT MARKETING

Usługi content marketingu od NOVITZKY GROUP pomogą Ci zwiększyć ruch na stronie we wszystkich kanałach marketingu cyfrowego. 


Najlepsze treści na świecie są bezwartościowe bez odbiorców.


Pozwól nam opracować niestandardową strategię marketingu treści, która bierze pod uwagę wszystkie źródła ruchu na Twojej stronie, w tym media społecznościowe, bezpłatne i płatne wyszukiwanie, e-mail itp. Nasze podejście do całościowego obrazu wynika ze zrozumienia taktyk marketingu cyfrowego, takich jak SEO, PPC i marketing w mediach społecznościowych.

 

Podczas gdy inne agencje publikują niekończące się morze cienkich, słabych treści, NOVITZKY GROUP opracowuje niestandardowy plan marketingu treści oparty na słowach kluczowych

i badaniach branżowych.

Najczęściej stosowane narzędzia marketingu treści to: blogi, newslettery, poradniki internetowe oraz własna, aktualizowana pod kątem treści, strona www.

PUBLIC AFFAIRS

Nawiązywanie ścisłej współpracy oraz dobrych relacji z liderami opinii publicznej, politykami, urzędami czy instytucjami, może mieć pozytywny wpływ na naszą markę.

 

Utrzymywanie tych relacji ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku, a także sprzyjających warunków rozwoju działalności biznesowej na danym rynku.

  • mapowanie kluczowych interesariuszy (stakeholder mapping)

  • budowanie relacji z decydentami na poziomie krajowym i europejskim

  • komunikacja z regulatorem na poziomie krajowym i europejskim

  • współpraca z administracją rządową i samorządową

  • monitoring legislacyjny

  • zarządzanie bezpośrednimi kontaktami ze społecznościami lokalnymi

SEO PR

SEO PR pozwala na zbudowanie pozytywnego wizerunku w Internecie. Usługa ta jest działaniem łączącym komunikację z zakresu e-PR oraz działań SEO.
SEO PR jest działaniem wspierającym naturalne pozycjonowanie stron i marki w Internecie na kluczowe dla Klienta frazy.

  • analiza kluczowych fraz

  • przygotowanie strategii SEO PR

  • tworzenie notek oraz informacji prasowych

  • współpraca z mediami internetowymi

  • monitoring i raportowanie wyników

  • doradztwo w zakresie e-PR oraz SEO

PR KRYZYSOWY

Sposób, w jaki firma komunikuje się z otoczeniem w czasie kryzysu może mieć znaczący wpływ na wizerunek, reputację firmy, a także jej wyniki biznesowe.

  • analiza potencjalnych sytuacji kryzysowych

  • stworzenie procedur postępowania w sytuacjach kryzysowych

  • szkolenie pracowników z postępowania w sytuacjach kryzysowych

  • monitoring mediów

  • organizacja sztabu kryzysowego

  • prowadzenie biura prasowego z funkcją rzecznika prasowego

  • przygotowanie raportu pokryzysowego

CSR

Nasza firma umożliwia wdrożenie praktyk gwarantujących całkowitą rewolucję w zarządzania przedsiębiorstwem, zwłaszcza w odniesieniu do CSR.

CSR może być narzędziem budującym pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz, a także wspierającym komunikację wewnętrzną.


W ramach działań CSR warto wyróżnić działania z zakresu employer brandingu. Dobry wizerunek produktów i usług często idzie w parze z wizerunkiem firmy jako dobrego pracodawcy

  • przeprowadzenie audytu dotyczącego stopnia społecznej odpowiedzialności

  • rzetelne porównanie i analiza narzędzi dostępnych na rynku

  • wdrożenie koncepcji CSR zgodnie z wytycznymi normy PN-ISO 26000.

  • wsparcie klientów w tworzeniu raportów związanych z funkcjonowaniem już wdrożonej koncepcji

PR WEWNĘTRZNY

Oferujemy budowanie relacji również wewnątrz firmy. W tym przypadku grupą odbiorców mogą być pracownicy, właściciele oraz kontrahenci firmy. Dobre relacje między pracownikami, poszczególnymi działami,

a także zarządem i firmami współpracującymi odgrywają kluczową rolę dla satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy.

 

Dobre samopoczucie oraz satysfakcja z pracy w danym miejscu zwiększa zaangażowanie się i utożsamianie z wykonywaną pracą.

PR KORPORACYJNY

Oferując usługi z zakresu PR korporacyjnego wspieramy firmy, których celem jest: budowanie wizerunku firmy, tworzenie przewagi konkurencyjnej, budowanie zaufania u pracowników i kontrahentów, zwiększenie wiarygodności firmy a także odpowiednie eksponowanie w mediach kluczowych osób z firmy.

  • budowa wizerunku w oparciu o strategię spójną z celami marketingowymi Klienta

  • kreowanie ekspertów firmy (wywiady, komentarze eksperckie)

  • treningi medialne

  • wystąpienia podczas konferencji i sympozjów

  • informacje prasowe oraz case studies

  • badania, raporty i analizy

  • manuale kryzysowe oraz pomoc przy wychodzeniu z sytuacji zagrażających wizerunkowi firmy

PR PRODUKTOWY

PR produktowy jest jednym z narzędzi komunikacji marketingowej, które pozwala na właściwe zarządzanie wizerunkiem marki oraz budowaniem jej wiarygodnej i stabilnej pozycji na rynku.

  • audyt, analiza i budowa wizerunku marki / produktu / usługi

  • analiza konkurencji

  • opracowanie całościowej strategii komunikacji dla marki lub portfolio produktowego firmy

  • komunikacja wprowadzania nowości rynkowych

  • komunikacja re-launchu

  • komunikacja związaną z pozycjonowaniem i repozycjonowaniem marek / produktów /usług

  • komunikacja kryzysowąamarek / produktów / usług

  • wsparcie komunikacyjne dla działań marketingowych

  • doradztwo

bottom of page