top of page
aabdee_01d84e4cb65642b8831d1675e7960ef6_

SIGMA

W ramach współpracy przygotowano plan kampanii internetowej na rynku słowackim

i ukraińskim oraz jej realizację. Kampania miała na celu dobranie takich narzędzi marketingowych, aby skutecznie dotrzeć do potencjalnych odbiorców, w szczególności do klientów branżowych na terytorium Słowacji i zachodniej Ukrainy.

Uzyskano zarówno rozpoznawalność marki SIGMA jak i produktów, które SIGMA ma w swojej ofercie, a w szczególności systemów ogrodzeń betonowych.

Kolejna realizacja obejmowała modernizację strony internetowej / www.sigma.tm.pl / - poprawa szaty graficznej, zastosowania funkcjonalne, integracja witryny z portalami społecznościowymi tj. facebook oraz tłumaczeniem na języki: angielski, słowacki i ukraiński.

Następnie zorganizowano spotkania z potencjalnymi kontrahentami na rynku słowackim jak i ukraińskim z branży budowlanej i projektowej celem negocjacji handlowych. 

Usługa obejmowała organizację szkoleń, wynajem hotelu z salą konferencyjną

i cateringiem, zakwaterowanie pracowników firmy SIGMA oraz zapewnienie tłumacza.

Projekt w liczbach

1,5 mln

ODSŁON STRONY WWW

24

ZORGANIZOWANE SPOTKANIA

2

MIESIĄCE TRWANIA PROJEKTU

bottom of page