top of page
gryfici cover-01.jpg

SZLAK GRYFITÓW w ramach projektu Baltic Heritage Routes / Bałtyckie trasy dziedzictwa

Opis działań reklamowych:

 

Realizacja akcji promocyjnej w serwisach społecznościowych Facebook i Instagram promującej Szlak Gryfitów, stanowiącego jedną z tras Dream Tour, w ramach projektu Baltic Heritage Routes/Bałtyckie trasy dziedzictwa.

a) zaplanowanie, przygotowanie i publikacja postów (w języku polskim i angielskim)

w serwisie społecznościowym Facebook i Instagram na kontach SZLAK GRYFITÓW oraz BALTIC DREAMS, zgodnie z tygodniowymi planami redakcyjnymi,

b) zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenia kampanii Facebook Ads w serwisie społecznościowym Facebook,

c) udzielanie odpowiedzi na wiadomości i komentarze użytkowników serwisów społecznościowych Facebook i Instagram.

d) promocja działań realizowanych w projekcie tj:

  • strona projektu z opisem 8 tras tematycznych, w tym Szlak Gryfitów i innych obejmujących m.in. Pomorze Zachodnie oraz opracowane dla nich Dream Tours – propozycje wycieczkowe dla turystów indywidualnych oraz do adaptacji przez branżę turystyczną,

  • książka przygodowa „Wakacje z Gryfami” drukowana w języku polskim oraz w formie e-booka w języku polskim, niemieckim i angielskim,

  • przewodnik turystyczny w języku polskim, niemieckim, angielskim i szwedzkim,

  • film promocyjny,

  • gry - terenowe: quest, ścieżka geocachingowa.

 

Czas trwania:

1.04. 2021 do 25.04.2021 r..

 

Grupa docelowa:

 

Grupę docelową dla Szlaku Gryfitów można nazwać ogólnie „Odkrywcami”, albo „Poszukiwaczami kultury” - osoby, które oczekują przede wszystkim doświadczania czegoś nowego i ekscytującego, są ciekawe świata, dlatego podróżują do miejsc mniej znanych, dzięki którym rozwijają własne pasje i zainteresowania i stają się propagatorami poznanych miejsc, w tym:

a. mieszkańcy regionów na obszarze których prowadzi Szlak Gryfitów - Polska, Niemcy, Dania

b. turyści z regionów sąsiadujących, którzy odwiedzają w celach turystycznych regiony/miejscowości znajdujące się na szlaku,

c. pasjonaci historii i seniorzy – zainteresowani tematem przewodnim i głodni wiedzy,

d. rodziny z dziećmi i wycieczki szkolne – zainteresowane interaktywną formą zwiedzania, poprzez m.in. tajemnice, zagadki, questy, wydarzenia, ciekawostki.

Cel kampanii:

a) promocja międzynarodowego turystycznego szlaku kulturowego opartego na dziedzictwie dynastii Gryfitów – miejsc na Szlaku, ich atrakcyjności i aktywności

w kontekście tematu przewodniego,

b) promocja działań zrealizowanych w ramach projektu (m.in. film promocyjny, książka przygodowa, przewodnik, gry terenowe),

c) promocja Dream Tour Szlaku Gryfitów jako jednej z ośmiu tras realizowanych w ramach projektu Baltic Heritage Routes,

d) promocja obiektów na Pomorzu Zachodnim stanowiących element międzynarodowego Szlaku Gryfitów.

e) Promocja walorów turystycznych Pomorza Zachodniego ujętych w pozostałych trasach realizowanych w ramach projektu Baltic Heritage Routes,

f) promocja infrastruktury turystycznej Pomorza Zachodniego znajdującej się na opracowanych trasach.

Efekty kampanii:

a) wzmocniono wizerunek dziedzictwa książąt pomorskich z dynastii Gryfitów jako międzynarodowego dziedzictwa kulturowego, atrakcyjnego pod względem turystycznym,

b) zwiększono rozpoznawalność marki Szlak Gryfitów,

c) wzmocniono pozytywny wizerunek obiektów na Szlaku Gryfitów oraz Pomorza Zachodniego wśród mieszkańców i turystów,

d) zwiększono liczbę fanów, obserwujących i subskrybentów w serwisach społecznościowych zamawiającego,

e) wzmocniono wizerunek Pomorza Zachodniego jako regionu o bogatych walorach kulturowych i turystycznych,

Projekt w liczbach

1

MIESIĄC TRWANIA KAMPANII

600 tys 

ODBIORCÓW KAMPANII

152

PUBLIKACJE NA PROFILACH FACEBOOK I INSTAGRAM

Galeria Projektu

bottom of page