top of page
5 - Varsopolis III edycja, 2019.JPG

CONCOURS D'ELEGANCE VARSOPOLIS

Varsopolis to stosunkowo młode wydarzenie na polskiej scenie motoryzacji klasycznej, ale już głęboko osadzone w polskiej tradycji, nie tylko samochodowej. Organizatorzy na tym jednodniowym spotkaniu starali się odtworzyć klimat przedwojennej Warszawy. Prócz samej wystawy samochodów, przypominają te czasy także poprzez dopracowane wystawy zdjęciowe i inne równolegle prowadzone atrakcje.

Varsopolis zaczęło się od uroczystej parady zabytkowych samochodów przez centrum Warszawy,

a głównym punktem był popołudniowy konkurs elegancji. Wydarzenia tego typu mają właściwie tak samo długą historię jak i same samochody, a nawet dłuższą, ponieważ wywodzą się jeszcze z czasów arystokracji porównującej swoje karoce. Oficjalnym celem takich konkursów było wybranie najelegantszych pojazdów, ale tak naprawdę był to zawsze tylko pretekst do towarzyskiego spotkania w miłych okolicznościach.

Varsopolis 2019 można uznać za udane, a organizatorom podziękować za pielęgnowanie pięknych tradycji, które lata temu cieszyły się dużą popularnością także w Polsce.

 

NOVITZKY GROUP w projekcie "Concours d'Elegance Varsopolis" odpowiadało za:

🚗 doradztwo w zakresie marketingu i public relations

🚗 wsparcie organizacyjne Wydarzenia

🚗 projekt strony www (www.varsopolis.pl)

🚗 social media

Projekt w liczbach

6 mln

ODBIORCÓW KAMPANII

1,5 mln

WYŚWIETLEŃ STRONY WWW

3

EDYCJA CONCOURS D'ELEGANCE

W POLSCE

Galeria Projektu

bottom of page