top of page

NOVITZKY GROUP dołącza do IAB Polska.



Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza NOVITZKY GROUP - firma z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku, świadcząca kompleksową obsługę dla międzynarodowych oraz polskich przedsiębiorstw a także klientów indywidualnych.


NOVITZKY GROUP współpracuje z markami, które reprezentują branże dóbr luksusowych, rozrywkowe, technologii informatycznych, mediów, reklam, telekomunikacji, kultury i sztuki i wielu innych. Doświadczenie NOVITZKY GROUP pokazuje, że klienci mogą zapomnieć o problemach i skupić się na rozwiązaniach. Dodatkowo dostają dostęp do zespołu ekspertów, którzy od samego początku dbają o to, aby zrealizować marzenia swoich klientów. Firma działa w obszarach: digital, public relations, events, creative, consulting, human resources, concierge, management.

Skupiamy się na tym, ile możemy dać naszym klientom, analizując cały biznes oraz grupę docelową. Znajdujemy obszary, które wymagają poprawy i wracamy ze szczegółowym planem gry. Naszym celem jest sukces naszych klientów, dlatego używamy narzędzi, które pokazują, ile pieniędzy mogą przynieść do danego biznesu, dzięki marketingowi online. Dołączając do IAB Polska pragniemy dzielić się zdobytą wiedzą, jak i wymieniać doświadczeniami z pozostałymi członkami. Wierzymy, że znalezienie się w tak znamienitym gronie przedsiębiorstw, pomoże nam w dalszym rozwoju firmy jak i marketingu online w Polsce.

– Piotr Nowicki, Właściciel NOVITZKY GROUP



IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród około 230 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy. IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie biorąc pod uwagę liczbę członków.


Misją IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.

IAB Polska jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe, IAB TechLab, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Centre Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.


bottom of page