top of page
victoria_1920_1200x625.png

KGHM POLSKA MIEDŹ S.A.

Zakup domeny oraz przygotowanie projektu graficznego strony internetowej dedykowanej Wystawie  i jego wdrożenie:

 

Firma NOVITZKY GROUP dokonała rezerwacji i zakupu domeny victoria-1920.com dedykowanej projektowi, a także zakupiła serwer, na którym powstała wyżej wspomniana strona internetowa i do której przekierowano zakupioną domenę.

 

Strona www.victoria-1920.com została stworzona jako centrum, nośnik działań komunikacyjnych KGHM, dedykowanych jubileuszowi 100-lecia polskiego zwycięstwa

w Bitwie Warszawskiej 1920 roku i, zgodnie ze strukturą ustaloną w toku współpracy na poziomie operacyjnym i zaakceptowaną przez KGHM, znalazły się na niej informacje dotyczące wystawy plakatowej „1920: Wojna Światów”, koncertu „Victoria 1920”, muralu

z motywem graficznym adaptowanym z plakatów wystawowych, hackatonu 1920 jam Bitwa Warszawska”.

 

Projekt graficzny został przygotowany i wdrożony, a na uwagę zasługują zwłaszcza dwa elementy dedykowane Wystawie – z poziomu strony głównej został udostępniony formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu każda osoba i/lub instytucja miała możliwość zamówienia wystawy (ten sam formularz był dostępny za pośrednictwem specjalnie stworzonego fan page’a na portalu Facebook) oraz w dziale Aktualności, również dostępnym z poziomu strony głównej, prezentowano zdjęcia dokumentujące wystawy plakatowe w całej Polsce, organizowane przez ośrodki i instytucje, które otrzymały komplety plakatów wystawowych wraz z listem przewodnim. Mnogość tych dokumentacji fotograficznych świadczy o popularności, nośności i zasięgu projektu Wystawy w całej Polsce.

 

 

Przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych (pozycjonowanie strony, działania reklamowe na portalu FB)

Działania promocyjne, w tym w szczególności działania reklamowe na portalu Facebook, rozpoczęto  od opracowania strategii promocji, przedstawionej KGHM i przez niego zaakceptowanej. Podczas tworzenia strategii wzięto przede wszystkim pod uwagę indywidualne potrzeby i preferencje Klienta oraz zakres projektu i wytyczne komunikacyjne, sformułowane przez KGHM.

 

Stworzono fan page „1920:Wojna Światów” dedykowany projektowi Wystawy na portalu FB.

 

Przeprowadzony audyt pozwolił zaproponować nowe i konkretne działania marketingowe, na które złożyły się m.in. angażujące treści oraz przykuwająca uwagę szata graficzna. Ustalonym działaniom towarzyszyły jasno określone cele, dlatego też przez cały okres współpracy monitorowano ich efektywność, wysuwano na bieżąco wnioski i podejmowano stosowne kroki w celu ich uskutecznienia. Działania te były oparte na budowaniu wizerunku, stałym kontakcie z KGHM, wzroście zamówień wystawy, reklamie - poprzez konsekwentne prowadzenie działań organicznych i tworzeniu angażujących treści, szerokim zasięgu, analizie statystyk oraz dotarciu z komunikatami promującymi projekt oraz KGHM do osób, które wcześniej odwiedziły stronę www.victoria-1920.com.

 

Pozycjonowanie strony internetowej, czyli działania optymalizujące (Search Engine Optimization), link building i budowanie zaufania Google do witryny to szerokie spektrum działań, które również zostały zrealizowane w ramach współpracy z KGHM. Działania te były oparte na niskim koszcie pozyskania ruchu na stronie, dotarciu do wartościowych użytkowników, osiągnięciu długotrwałego efektu, wysokim współczynniku konwersji, zdobyciu zaufania użytkowników oraz zaznaczeniu pozycji rynkowej KGHM.

 

Na podstawie zebranych danych przygotowano plan działania, dotyczący samej strony internetowej (optymalizacja SEO) i poprawienia jej reputacji przez pozyskanie wartościowych linków przychodzących. Podczas realizacji założeń planu pozycjonowania monitorowano kondycję strony, parametry SEO, treści, postrzeganie witryny przez wyszukiwarki internetowe i pozycje strony na wybrane słowa kluczowe.

Projekt w liczbach

12 mln

ODBIORCÓW KAMPANII

50

ZORGANIZOWANYCH WYSTAW

4

MIESIĄCE KAMPANII

Galeria Projektu

bottom of page