top of page
FB.jpg

POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA

Opis działań reklamowych:

 

Realizacja kampanii odsłonowej w regionalnych serwisach informacyjnych. Celem kampanii była promocja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY wśród mieszkańców Polski. 

  • Kampania o zasięgu ogólnopolskim była realizowana na lokalnych portalach informacyjnych. Każdy

z portali gwarantował minimalny dzienny zasiąg nie mniejszy niż 7 tys. odsłon.

  • Format reklamy – responsive billboard.

  • Kampanię wyświetlano na stronie głównej danego serwisu

  • Capping: 3 

  • Stały monitoring i optymalizacja efektywności i skuteczności prowadzonej kampanii w celu uzyskania najlepszych efektów oraz zrealizowania wskaźnika KPI. 

Czas trwania:

13.11.2019-20.11.2019 r. 

 

Grupa docelowa:

Mieszkańcy Polski.

 

Cel kampanii:

Zachęcenie mieszkańców Polski do poznawania kraju podczas weekendu za pół ceny tj. 22-24.11.2019 r. 

Projekt w liczbach

2,5 mln

ODBIORCÓW KAMPANII

1,2 mln

ODWIEDZIN STRONY WWW

1

TYDZIEŃ TRWANIA KAMPANII

Galeria Projektu

bottom of page