![image_processing20200617-2432-1diw2v2.jpg](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_246ed552421a4e0f97d0a0cfc0935a98~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_74,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_246ed552421a4e0f97d0a0cfc0935a98~mv2.jpg)
Przygotowanie i przeprowadzenie w Internecie kampanii promocyjno-wizerunkowej Województwa Warmińsko-Mazurskiego
w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram) w Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii
Kompleksowa realizacja zespołu działań promocyjnych w internecie, obejmujących
w szczególności media społecznościowe – prowadzenie kampanii i przygotowanie materiałów (np. infografiki, grafiki) oraz tworzenie (i wykupienie) postów promowanych w kanałach Twitter (@DwmWarmia) i Instagram (@mazury.travel) oraz ich moderowanie.
-
przygotowanie kampanii, tj. opracowanie koncepcji strategicznej kampanii (komunikaty kampanii, wyznaczenie szczegółowych celów dla danego kanału komunikacji, koncepcja kreatywna, motyw przewodni, analiza grup docelowych, proponowana ramowa tematyka postów promowanych/sponsorowanych);
-
przygotowanie postów promowanych/sponsorowanych w dwóch wersjach językowych (angielska i niemiecka), w każdym z kanałów: Twitter (@DwmWarmia), Instagram (@mazury.travel).
-
przygotowanie harmonogramu publikacji postów
-
przygotowanie i optymalizacja treści oraz formatu postów, w tym także przekierowania na landing page (www.mazury.travel);
-
zaplanowanie i zakup mediów online,
-
przygotowanie niezbędnych kreacji promocyjnych zgodnych z „Systemem identyfikacji wizualnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego”, formatów reklamowych zgodnych ze specyfikacją techniczną wydawcy, dostarczenia copy z uwzględnieniem: poprawności językowej (2 wersje językowe – angielska i niemiecka), wyraźnego, zachęcającego i jasno sformułowanego CTA (Call to Action), wymagań specyfikacji technicznej wydawcy, personalizacji komunikatu zgodnej z zainteresowaniami grupy docelowej,
-
realizacja kampanii w mediach online,
-
przeprowadzenie badania skuteczności kampanii,
-
stały monitoring i optymalizacja efektywności i skuteczności prowadzonej kampanii
Grupą docelową kampanii byli mieszkańcy (kobiety i mężczyźni w wieku powyżej 15 lat) Niemiec, Austrii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii.
Urządzenia, na których był wyświetlany materiał promocyjny: komputer oraz urządzenia mobilne z oprogramowaniem Android i iOS.
Galeria Projektu
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_fac4fa1782c6444184b83e81f77a2a0a~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_fac4fa1782c6444184b83e81f77a2a0a~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_3c34a5d1547244539fc50fdb9a449e29~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_3c34a5d1547244539fc50fdb9a449e29~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_c56194dc924a4b279750f215073bf8c7~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_c56194dc924a4b279750f215073bf8c7~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_05909787a29f48fab04649007ff09ee4~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_05909787a29f48fab04649007ff09ee4~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_9c09472c6e844c13ae876d276c6e47f6~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_9c09472c6e844c13ae876d276c6e47f6~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_83f7b17db16f4b04aa75f8ec73ffd509~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_83f7b17db16f4b04aa75f8ec73ffd509~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_ce76a853f92e4fd88243e5dfbaca69bb~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_ce76a853f92e4fd88243e5dfbaca69bb~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/aabdee_fe09148128d44982a30931dd9c6fcbed~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_147,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/aabdee_fe09148128d44982a30931dd9c6fcbed~mv2.jpg)