Realizacja internetowej, targetowanej kampanii reklamowej na urządzenia mobilne
i stacjonarne promującej studia na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej.
Cel kampanii reklamowej:
Celem kampanii było zwiększenie zainteresowania kandydatów na studia kierunkami studiów oferowanymi przez Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej.
Czas trwania kampanii reklamowej:
Kampania przebiegała w miesiącach kwiecień ÷ czerwiec 2022, 1 ÷ 15 lipca 2022, 16 ÷ 31 sierpnia 2022, wrzesień ÷ październik 2022
Szczegóły dotyczące kampanii reklamowej:
- liczba efektywnych emisji kreacji graficznych: 5 000 000 szt.;
- przygotowanie kreacji graficznych
- liczba przejść na stronę docelowa (kliknięć): 80 000 szt.;
- GoogleAds
- urządzenia: mobile, desktop;
- targetowanie:
a) demograficzne: 18 - 20 lat;
b) behawioralne: maturzyści, uczniowie ostatnich klas szkół średnich, uczniowie liceów ogólnokształcących i techników, zwłaszcza samochodowych;
c) targetowanie na konkurencję;
d) geograficzne: kampania była prowadzona w języku polskim i kierowana szczególnie do mieszkańców :
kategoria 1 - województwa: mazowieckie, lubelskie i podlaskie 70 % efektywnych emisji kreacji graficznych;
kategoria 2 - województwa: warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, świętokrzyskie, łódzkie 30 % efektywnych emisji kreacji graficznych.